برخی در كشور مسابقه تهمت و دروغ راه انداخته اند
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، 'محمود احمدی نژاد' ظهر امروز (دوشنبه) پس از افتتاح چند پروژه عمرانی در استان كرمانشاه در مراسمی در محل نیروگاه سیكل تركیبی زاگرس افزود: آنها با دروغ گویی و اتهامات بی اساس به راحتی دیگران را متهم می كنند در حالی كه نمی توانند حرف های خود را ثابت كنند.

وی تصریح كرد: آنان متوجه حرف ها و اقدامات خود نیستند و فكر می كنند با دروغ گویی و خراب جلوه دادن كشور خود را مشهور می كنند.

رییس جمهوری ادامه داد: برخی در كشور هر چه دلشان می خواهد علیه دیگران می گویند و تصویر بدی از جامعه و كشور به دنیا مخابره می كنند؛ در حالی كه در آن سوی دنیا همین مسایل را منتشر می كنند.

وی با بیان این كه در كشور مشكلاتی وجود دارد اما این مشكلات ادعاها و تهمت هایی نیست كه برخی در كشور آنها را مطرح و با دروغ گویی بیان می كنند، خاطر نشان كرد: كشورهای خارجی از این مسائل و از این سخنان گزارش تهیه و اسباب تخریب گسترده چهره ایران را در مقابل دنیا فراهم می كنند.

احمدی نژاد با بیان این مطلب كه منكر وجود افراد متخلف در كشور نیستیم، خاطر نشان كرد: باید عادلانه و نه سیاسی، با هر كس در هر جا كه حضور دارد برخورد و آن را مجازات كنند.

رییس جمهوری تهمت ها و افتراهایی را كه علیه ملت ایران از این طریق مطرح می شود، بزرگترین جفا در حق این ملت دانست و گفت: ملت ایران، ملتی است كه دنیا به آن امید بسته است.

احمدی نژاد در عین حال خاطر نشان كرد: آنهایی كه علیه ما مطالب كذب مطرح می كنند به حرف ما گوش نمی دهند و وقتی آنها را نصیحت می كنیم، حملات خود را چند برابر می كنند.

ادامه دارد ...

سیام*2023*9132*1336*1572





:: برچسب‌ها: شهرستان ,
:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 خرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: